Monipuolinen neuvottelutilojen, työpisteiden ja tarjoilutilausten varausjärjestelmä

TimeWorks® on nykyaikainen ja monipuolinen ratkaisu tilavarausten hallintaan. Järjestelmän avulla voidaan varata mm. neuvottelutiloja, työpisteitä ja kokoustarjoiluja sekä hallita kokousten osallistujatietoja.

Järjestelmä taipuu moneen käyttötarpeeseen, kuten laajojen kansainvälisten organisaatioiden hallintaan (käyttäjäkohtainen kielialue ja aikavyöhyke), kertakirjautumiseen erilaisista lähteistä (esim. AD, Virtu, Haka), kaksisuuntaisiin MS Outlook -integraatioihin, verkkokaupparatkaisuihin, laite- ja ohjelmistointegraatioihin (esim. ovenpieli- ja koontinäytöt, automaattiaula, kulunvalvonta, sensorit, taloushallinto).

Esimerkkejä TimeWorks® -tilavarausohjelmiston ominaisuuksista

  • Hakukone etsii vapaat neuvottelutilat mm. saatavuuden, alueen, kapasiteetin ja varusteiden perusteella
  • Tarpeiden mukaisen tilan tai työpisteen varaus esimerksi pohjapiirroksesta
  • Monimuotoiset kalenterinäkymät varaustilanteiden tarkasteluun ja varaamiseen
  • Responsiivinen käyttöliittymä, joka mukautuu kaikille laitteille (esim. puhelimelle)
  • Useiden toimipisteiden ja rakennusten sisäisten organisaatioiden monimuotoinen hallinta
  • Tarjoilutilausten ja ravintolapalvelujen hallinta (catering-palvelut)
  • Erilaisten palvelutilausten hallinta (mm. laitevaraukset, kalustemuodot, virtuaalitilat jne.)
  • Vierailijoiden hallinta (mm. aulapalvelun käyttöliittymä, automaattiaulan hallinta, kalenterikutsut, vierailijarekisterit, vierailijakorttien tulostus jne.)
  • Varaus voidaan tehdä myös MS Outlook-kalenterista (kaksisuuntainen O365- ja Exchange-yhteensopivuus)
  • Integraatiot mm. ovenpielinäyttöihin, automaattiaulaan, kassajärjestelmään, kulunvalvontaan, IoT-ratkaisuihin (esim. sensorit)
  • Kertakirjautuminen samaan kohteeseen useista eri organisaatioista ja lähteistä (mm. AD, Virtu, Haka)
  • Verkkokauppa esimerkiksi tilojen, työpisteiden ja palvelujen ulosmyyntiin (mm. erilaiset maksutavat)
  • Laskutustoiminnot ja laskutusintegraatiot kolmansien osapuolien laskutus- tai toiminnanohjausjärjestelmiin
  • Monimuotoiset hinnoittelu- ja maksuelementit (kaikki varattavat tilat ja palvelut on hinnoiteltavissa vaikkapa asiakaskohtaisesti)
  • Kattavat raportit mm. varausasteista, laskutuksesta, varausmääristä jne. Optiona yksilöllisten raporttien luontimahdollisuus.
  • Eri käyttäjäryhmille oma toiminnallisuus (mm. asiakas, peruskäyttäjä, sihteeri, ravintolapalvelu, aulapalvelu, pääkäyttäjä jne.)
  • Käyttökielinä mm. suomi, ruotsi, englanti; kielen voi ohjelmiston käyttäjä vapaasti valita
  • Aikavyöhykkeiden hallinta (esim. kansainvälisten organisaatioiden hallintaan)

Esimerkkejä käyttäjistä

Ohjelmistoversiota käyttävät sadat organisaatiot, joiden käyttäjätyytyväisyys on todistetusti erittäin korkealla tasolla. Ohjelmistossa on panostettu erityisesti käytettävyyteen, toimintavarmuuteen sekä tietoturvallisuuteen. Ota meihin yhteyttä, niin kerromme lisää toimialanne käyttäjistä, joilta voitte tarkistaa heidän käyttäjätyytyväisyyden.

Esimerkkejä toimialoista

Kiinteistöjen hallintayhtiöt, Business Park -toimijat, suuret- ja keskisuuret yritykset, valtionhallinto, kaupungit ja kunnat, ravintola-alan toimijat, kampusalueet, tapahtumatalot, kulttuurialat jne.

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ohjelmistomme soveltuu tarpeisiinne

Soita 09 4257 9600 Ota yhteyttä lomakkeella