TimeWorks® Meeting –ohjelmistolla kaikki tilavaraus­prosessit hallintaan

Mercantus TimeWorks® Meeting on hyvin nykyaikainen ja monipuolinen ratkaisu erilaisten tilojen ja palvelujen varauksiin. Järjestelmän avulla voidaan varata vaikkapa neuvottelutiloja, työpisteitä, tarjoiluja, laitteita sekä hallita mm. aulapalvelujen toimintaa ja useita kiinteistöjä. Ohjelmisto on yhteensopiva mm. MS Office Outlook:in ja erilaisten kertakirjautumisjärjestelmien kanssa useista eri lähteistä (Virtu, Haka, AD). Lisämausteina mm. monimuotoiset mobiili- ja IoT-ratkaisut (Internet of Things), asiakkaille suunnatut varausjärjestelmät maksutoiminnoin, sekä kattava määrä valmiita integraatioita esimerkiksi ovenpieli- ja koontinäyttöihin, kassajärjestelmiin, laskutus- ja toiminanohjausjärjestelmiin jne.

Esimerkkejä TimeWorks® Meeting -tilavarausohjelmiston ominaisuuksista

  • Hakukone etsii vapaat neuvottelutilat mm. saatavuuden, alueen, kapasiteetin ja varusteiden perusteella
  • Tarpeiden mukaisen työpisteen varaus vaikkapa pohjapiirroksesta
  • Monimuotoiset kalenterinäkymät varaustilanteiden tarkasteluun ja varaamiseen
  • Responsiivinen käyttöliittymä, joka mukautuu kaikille laitteille (esim. puhelimelle)
  • Useiden toimipisteiden ja rakennusten sisäisten organisaatioiden monimuotoinen hallinta
  • Tarjoilutilausten ja ravintolapalvelujen täydellinen hallinta (catering-palvelut)
  • Erilaisten palvelutilausten hallinta (mm. laitevaraukset, kalustemuodot, virtuaalitilat jne.)
  • Vierailijoiden hallinta (mm. kalenterikutsut, vierailijarekisterit, vierailijakorttien tulostus jne.)
  • Varaus voidaan tehdä myös MS Outlook-kalenterista (O365- ja Exchange-yhteensopivuus)
  • Integraatiot mm. ovenpielinäyttöihin, automattiaulaan, kassajärjestelmään, kulunvalvontaan, IoT-ratkaisuihin (esim. sensorit)
  • Kertakirjautuminen samaan kohteeseen useista eri organisaatioista ja lähteistä (mm. AD, Virtu, Haka)
  • Laskutustoiminnot ja laskutusintegraatiot kolmansien osapuolien laskutus- tai toiminnanohjausjärjestelmiin
  • Monimuotoiset hinnoittelu- ja maksuelementit (kaikki varattavat tilat ja palvelut on hinnoiteltavissa vaikkapa asiakaskohtaisesti)
  • Kattavat raportit mm. käyttöasteista, laskutuksesta, varausmääristä jne. Optiona yksilöllisten raporttien luontimahdollisuus.
  • Eri käyttäjäryhmille oma toiminnallisuus (mm. asiakas, peruskäyttäjä, sihteeri, ravintolapalvelu, aulapalvelu, pääkäyttäjä jne.)
  • Verkkokauppa esimerkiksi tilojen ja palvelujen ulosmyyntiin (mm. erilaiset maksutavat)
  • Käyttökielinä mm. suomi, ruotsi, englanti, jonka ohjelmiston käyttäjä voi vapaasti valita

Esimerkkejä käyttäjistä

Ohjelmistoversiota käyttävät sadat organisaatiot, joiden käyttäjätyytyväisyys on todistetusti erittäin korkealla tasolla. Ohjelmistossa on panostettu erityisesti käytettävyyteen, toimintavarmuuteen sekä tietoturvallisuuteen. Ota meihin yhteyttä, niin kerromme lisää toimialanne käyttäjistä, joilta voitte tarkistaa heidän käyttäjätyytyväisyyden.

Esimerkkejä toimialoista

Kiinteistöjen hallintayhtiöt, Business Park toimijat, suuret- ja keskisuuret yritykset, valtionhallinto, kaupungit ja kunnat, ravintola-alan toimijat, kampusalueet, tapahtumatalot, kulttuurialat, jne.

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ohjelmistomme soveltuu tarpeisiinne

Soita 09 4257 9600 Ota yhteyttä lomakkeella