TimeWorks® Meeting –ohjelmistolla otat kaikki tilavaraus­prosessit hallintaan

Mercantus TimeWorks® Meeting on monipuolinen ratkaisu erilaisten tilojen ja palvelujen varauksiin. Järjestelmän avulla voidaan varata vaikkapa neuvottelutiloja, työpisteitä, tarjoiluja, laitteita sekä hallita mm. aulapalvelujen toimintaa ja useita kiinteistöjä. Ohjelmisto on yhteensopiva mm. MS Office Outlook:in ja erilaisten kertakirjautumisjärjestelmien kanssa useista eri lähteistä (Virtu, Haka, AD). Lisämausteina mm. monimuotoiset mobiili- ja IoT-ratkaisut (Internet of Things), asiakkaille suunnatut varausjärjestelmät maksutoiminnoin, sekä kattava määrä valmiita integraatioita esimerkiksi ovenpieli- ja koontinäyttöihin, kassajärjestelmiin, laskutus- ja toiminanohjausjärjestelmiin jne.

Esimerkkejä TimeWorks® Meeting -tilavarausohjelmiston ominaisuuksista

  • Etsii vapaat tilat erilaisten hakukriteerien avulla (mm. ajankohdan, kapasiteetin, rakennuksen, alueen ja varusteiden perusteella)
  • Monimuotoiset kalenteritoiminnot varaustilanteiden tarkasteluun ja varaamiseen
  • Useiden organsaatioiden, toimipisteiden, rakennusten ja maantieteellisten alueiden hallinta
  • Tarjoilutilausten ja ravintolapalvelujen täydellinen hallinta (catering-palvelut)
  • Erilaisten palvelutilausten hallinta (mm. laitevaraukset, kalustemuodot, videoneuvottelu jne.)
  • Vierailijoiden ja aulapalvelujen monimuotoinen hallinta (mm. kalenterikutsut, vierailijakorttien tulostus)
  • Integraatiot mm. MS Outlook kalenteriin, ovenpielinäyttöihin, automattiaulaan, kassajärjestelmään, lukitusjärjestelmiin, IoT-ratkaisuihin (esim. sensorit)
  • Kertakirjautuminen samaan kohteeseen useista eri organisaatioista ja lähteistä (mm. AD, Virtu, Haka)
  • Monimuotoiset mobiiliratkaisut tilavarauksiin ja tilojen visualisointiin (optiona mm. sisätilapaikannus)
  • Laskutustoiminnot ja laskutusintegraatiot kolmansien osapuolien laskutus- tai toiminnanohjausjärjestelmiin
  • Monimuotoiset hinnoittelu- ja maksuelementit (kaikki varattavat tilat ja palvelut on hinnoiteltavissa vaikkapa organisaatiokohtaisesti)
  • Kattavat raportit mm. käyttöasteista, laskutuksesta, varausmääristä jne. Optiona yksilöllisten raporttien luontimahdollisuus.
  • Luotavissa erilaisia käyttäjäryhmiä, joilla oma toiminnallisuus (mm. asiakas, peruskäyttäjä, ravintolapalvelu, aulapalvelu, pääkäyttäjä jne.)
  • Mahdollisuus luoda yksilöllinen "verkkokauppa" tila- ja palvelujenvarauksiin, sekä maksamiseen (liitäntärajapinnat mm. kolmansille osapuolille)
  • Käyttökielinä mm. suomi, ruotsi, englanti. Kieli valittavissa käyttäjäkohtaisesti.

Esimerkkejä TimeWorks® Meeting -tilavarausohjelmiston käyttäjistä

Tilojen varaukseen ohjelmistoa käyttävät sadat organisaatiot. Ohjelmiston käyttäjätyytyväisyys on todistetusti erittäin korkea.

Esimerkkejä toimialoista, joilla TimeWorks® Meeting –tilavarausohjelmisto on käytössä

Kiinteistöjen hallintayhtiöt, Business Park toimijat, suuret- ja keskisuuret yritykset, valtionhallinto, kaupungit ja kunnat, ravintola-alan toimijat, kampusalueet, tapahtumatalot, kulttuurialat, jne.

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ohjelmistomme soveltuu juuri sinun tarpeisiisi

Soita 09 4257 9600 Ota yhteyttä lomakkeella