TimeWorks® Team - Ratkaisu työryhmien toiminnanohjaukseen

  • Ryhmäkalenterilla työryhmän kokonaistilanteet hallintaan
  • Tehokasta töiden suunnittelua ja hallintaa 
  • Mobiiliratkaisujen avulla tehostetaan tiedonkulkua ja raportointia 
  • Tehokasta asiakkuuksien ja dokumenttien hallintaa
  • Töiden laskutusmahdollisuus (varmista että mitään ei jää laskuttamatta)
  • Työntekijöiden poissaolojen, osaamisen ja saatavuuden hallinta
  • Työntekijöiden palkanmaksun perusteiden hallinta
  • Yrityksen johdolle tarkkaa tietoa toiminnasta ja kannattavuudesta
  • Asiakaskäyttöliittymä (mm. varaukset, varaushistoria)

Kehitetty yhdessä alan toimijoiden kanssa

TimeWorks® -ohjelmiston käyttäjäkunta koostuu aina kansainvälisistä suuryrityksistä paikallisiin mikroyrityksiin asti. TimeWorks® Team -ohjelmistoversio on kehitetty yhdessä erilaisten organisaatioiden kanssa, joten sen avulla on hoidettavissa kaikki alan toimintaprosessit.

Ohjelmistoa käytetään mm. seuraavissa tehtävissä

TimeWorks® Team -ohjelmisto on käytössä mm. seuraavien tehtävien hallinnassa; Opas- ja tulkkauspalvelut, konsulenttitoiminta, psykologipalvelut (huoneet ja terapeutit), henkilöstövuokraus, projektien hallinta jne.

Tarpeiden mukainen kokonaisuus

Pelkkiä asetuksia muokkaamalla TimeWorks® -ohjelmisto on täysin muokattavissa erilaisten organisaatioiden tarpeiden mukaiseksi kokonaisuudeksi. Erilaisia toimivuusvaihtoehtoja ohjelmistosta löytyy yli 600.

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ohjelmistomme soveltuu juuri sinun tarpeisiisi

Soita 09 4257 9600 Ota yhteyttä lomakkeella