TimeWorks® Service -ohjelmistolla asennus-, huolto- ja kunnossapitotyöt hallintaan

  • Toimii internetissä mistä ja milloin vain
  • Kaikki työprosessit hallintaan
  • Ei laskuttamattomia töitä tai unohduksia
  • Kaikki tarvittava tieto yhdessä paikassa
  • Laskutusprosessit nopeutuvat
  • Työn tuottavuus ja resurssien käyttö tehostuu
  • Aikaa vievä tiedonkeruutyö poistuu

Kehitetty yhdessä alan toimijoiden kanssa

TimeWorks® Service -ohjelmisto on suunniteltu yhdessä asennus-, huolto- ja kunnossapitoalan yritysten kanssa. Ohjelmiston avulla hallitaan kaikki työprosessit aina tarjouksesta töiden resursointiin laskutukseen ja palkanmaksun perusteisiin asti. Kaikki päivittäisessä toiminnassa tarvittava tieto on aina heti saatavilla. Lisäksi ohjelmiston avulla voidaan seurata tehokkaasti yrityksen toimintaa kuten mm. töiden, projektien ja tekijöiden tuottavuutta.

Työtehtävien nopeaa vastaanottoa

Töiden tai projektien vastaanoton prosessit ovat pitkälle automatisoituja, kuten mm. tarjousten automaattinen luonti ja töiden nopea resursointi työkalenteriin tai avoimeen työjonoon. Asiakastietojen käsittely mahdollistaa mm. asiakkaan työ- tai huoltohistorian etsinnän, sähkö-postivahvistuksen lähetyksen, lähetteiden ja sopimusten käsittelyn jne. Järjestelmän avulla voidaan myös hallita toistuvia työtapahtumia, kuten vaikkapa vuosihuoltoja.

Töiden tehokasta optimointia

Monimuotoisten ja teknisesti hyvin kehittyneiden kalenterinäkymien avulla optimoidaan resurssien käyttö, seurataan töiden etenemistä ja tehdään niihin tarvittavia muutoksia. Kalenterissa näkyvät myös mm. resurssien lomat, poissaolot ja saatavuusrajoitukset.

Joustavaa informaation kulkua

Tekijät saavat informaation tehtävistään esimerkiksi matkapuhelimeensa, jonka avulla he voivat raportoida töihin käytetyn ajan, kulukorvaukset ja tarvikkeet. Näin syntyvät myös laskutuksen ja palkanmaksun perusteet.

Laskutuksen automatisointia

Laskutus- ja myyntireskontratoimintojen avulla voidaan automatisoida töiden laskutus (lähetettävissä mm. sähköpostilla tai verkkolaskuna) ja seurata laskujen maksuja esimerkiksi pankkiaineiston pohjalta.

Tiedon tehokasta hallintaa

Ohjelmiston avulla voidaan helposti etsiä ja tallentaa kaikkea tarvittavaa tietoa, kuten mm. asiakas-, työtehtävä- tai laitekohtaisia materiaaleja, kuten kuvia, ohjeita, lomakkeita ja asiakirjoja. Kasvanut informaation määrä lisää myös tiedon analysoinnin mahdollisuuksia, kuten vaikkapa projektien tai tekijöiden tuottavuutta.

Tarvitsetko kokonaisjärjestelmän?

Pienemmille tai suoraviivaisemmin toimiville yrityksille TimeWorks® Service voi olla yksinäänkin kokonaisratkaisu, mutta integraatiorajapintojen aluvulla järjestelmä mukautuu helposti osaksi yritysten käytössä olevia tietojärjestelmiä.

Yrityksesi prosessien mukainen kokonaisuus

TimeWorks® -ohjelmiston on yli kuudensadan muokkausominaisuuden ansiosta järjestelmä mukautuu täydellisesti yritysten prosesseihin.

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ohjelmistomme soveltuu juuri sinun tarpeisiisi

Soita 09 4257 9600 Ota yhteyttä lomakkeella