TimeWorks® Meeting -ohjelmistolla tilavarausprosessit hallintaan

Neuvottelutilojen varaus

 

okMonitilaympäristöjen helppoa varaamista ja hallintaa
okVarattavissa myös mm. työpisteet, laitteet, henkilöt
okMonipuolinen ravintolatilausten ja lisäpalvelujen hallinta
okYksilölliset, helppokäyttöiset näkymät eri käyttäjäryhmille
okVierailijoiden hallinta (mm. vierailijakorttien tulostus)
okTyökalut myyntitoimintaan (mm. CRM, tarjousten luonti, markkinointi)
okMonimuotoinen hinnoittelu, laskutus ja maksujen hallinta
okOutlook (Exchange), sekä aula- ja ovinäyttöjen synkronointi
okIntegraatiot mm. kertatunnistautumis- ja toiminnanohjausjärjestelmiin
okKattavat raportit mm. käyttöasteista, kannattavuudesta, osallistujista
okHelposti muokattavissa tarpeiden mukaiseksi kokonaisuudeksi

Tilavaraus asiakasesimerkkeja    Tutustu käyttäjäesimerkkeihin >>


sininen linja

Tarpeiden mukaiset varausprosessit ja näkymät eri käyttäjäryhmille
TimeWorks-ohjelmiston eri käyttäjäryhmille luodut yksilölliset käyttöliittymänäkymät tekevät ohjelmiston käytön helpoksi. Käyttäjäryhmiä voivat olla vaikkapa perusvaraaja, pääkäyttäjät, aulapalvelu, ravintolapalvelut, asiakkaat. Asiakasvarauksiin voidaan liittää myös maksutoiminnot. Ohjelmiston avulla voidaan hallita myös useita toimipisteitä tai vaikkapa kansainvälisiä varausympäristöjä.

Taipuu helposti myös vaativiin yhdistelmävarauksiin
Ohjelmiston avulla voidaan varata monimuotoisesti erilaisia resursseja. Esimerkiksi tapahtumalle voidaan määritellä tarvittavat resurssit, kuten vaikkapa tilat, laitteet, varusteet, henkilöt, tarjoilut, palvelut ja näiden yhdistelmät. Lisäksi tiloja voidaan tarvittaessa yhdistellä tai antaa näille erilaisia kalustusmuotoja. Järjestelmän avulla voidaan myös hoitaa mm. työpisteiden varauksia.

Tehokasta asiakkuuksien hallintaa (Myyntipalvelun työkalut / CRM)
Tilavarausjärjestelmässä on käyttäjätaso myös myyntipalvelulle. Myyntipalvelun tunnuksilla voidaan luoda asiakkaille tarjouksia esim. tilaisuuksista, joka sisältää tilan ja siihen liittyvät tarjoilut, tarjoilijat jne. Asiakkaalle lähetetään linkki, josta kyseinen tarjous avautuu. Asiakas voi valita tarjouslinkin kautta ne tarjoilut, jotka haluaa tilaisuuteen ja voi joko hyväksyä tai hylätä myyntipalvelun tekemän tarjouksen (myös kommentointimahdollisuus). Hyväksytty tarjous aktivoituu automaattisesti varauksena järjestelmään.

CRM mahdollistaa esimerkiksi tarjousten, muiden asiakaskohtaisten dokumenttien, kuten sopimusten ja tarjousten sekä asiakkaan kanssa käytyjen keskustelujen tallennuksen. Lisäksi CRM:n avulla voidaan toteuttaa ja seurata myyntiaktiviteettejä ja hoitaa jälkimarkkinointia.
Tutustu CRM-laajennukseen tästä linkistä >>


Synkronointi ja integraatiot
TimeWorks-ohjelmisto on synkronoitavissa Office 365, Outlook (Exchange) kalenteritoimintojen kanssa, sekä erilaisten aulanäyttöjen tai neuvotteluhuoneiden ovinäyttöjen kanssa. Kertatunnistautumisjärjestelmät kuten AD (Active Directory), Virtu, Haka jne. tekevät salasanojen muistamisesta ja hukkaamisesta historiaa. TimeWorks-ohjelmiston laskutustoiminnot ovat integroitavissa kolmansien osapuolien toiminnanohjaus-, laskutus-, ja kassajärjestelmiin.


Lataa tarkempi TimeWorks® ominaisuusluettelo tästä >>

Lataa TimeWorks® Meeting esite tästä >>
 

Ota meihin yhteyttä, niin esittelemme miten ratkaisumme soveltuu juuri yrityksenne tarpeisiin.
Soita 09 4257 9600 tai ota yhteyttä lomakkeella tästä